با استفاده از شیره انگور مانیزان شیشه تلویزیون خود را برق بیاندازید!!!

تهیه شیره انگور خوشمزه برای زمستان کمی دشوارتر است زیرا باید اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی به درستی پاستوریزه شده است.

انگورها را بشویید، ساقه‌های آن را جدا کرده و در آب‌میوه‌گیری، آب‌میوه‌گیری یا فشار دهید. بعد از بیرون کشیدن آب آن را در قابلمه بریزید و بگذارید بجوشد.

بعد از جوش آمدن، گاز را کم کنید و یک ربع بپزید. در طول این مدت، بطری ها یا شیشه هایی را که می خواهید لوازم زمستانی خود را در آنها نگهداری کنید، بجوشانید.

پس از ریختن آب داخل ظروف، بلافاصله آنها را ببندید – همچنین با کلاه های سوخته.

به لطف این، شیره انگور مانیزان در برابر عملکرد میکروارگانیسم ها محافظت می شود.

برای اطمینان از ماندگاری آن برای چندین ماه، ارزش دارد بطری های آب میوه را در قابلمه ای که کف آن با پارچه پوشانده شده است در آب داغ قرار دهید.

پس از به جوش آمدن آب، شیشه ها آماده بیرون کشیدن، خنک شدن و قرار دادن در انبار خانه هستند.

شیره

به یک خوشه بزرگ انگور نیاز دارید. به یاد داشته باشید که از تقریباً یک کیلوگرم میوه می توانید 0.7 لیتر آب میوه دریافت کنید. البته انگور آبدارتر به معنای نوشیدنی بیشتر است.

انگورها باید قبل از تهیه شیره کاملا شسته شوند، بهترین کار این است که آنها را از ساقه جدا کرده و در یک آبکش عمیق بیندازید و سپس زیر آب جاری بشویید.

شیره انگور ایده آل شفاف و شفاف است؛ معمولا کمی کف می کند، اما وز نمی کند!

اگر شیره انگور شما گازدار شود، تخمیر شده است – و اگر نوشیدنی به درستی ذخیره نشود، این اتفاق در عرض چند روز پس از آماده سازی رخ می دهد.

عدم شستشوی صحیح میوه نیز می تواند منجر به این امر شود؛ روی پوست انگور مخمرهایی وجود دارد که توسط شراب سازان مورد توجه قرار می گیرند زیرا بر فرآیندهای تخمیر تأثیر می گذارند و به شما امکان می دهند نوع ترجیحی نوشیدنی نجیب را به دست آورید.

اما اگر نخواهیم الکل تهیه کنیم، نیازی به مخمر نداریم.