جسد پزشک سرشناس در پالتو زنانه اسپرت پیدا شد!!!

اگر دما چند  یا شاید ده ها  درجه کاهش یابد، هیچ چیز بهتر از یک کت زمستانی راحت نیست که شما را زیبا و گرم نگه دارد.

در روزهای سرد زمستان، بیرون رفتن و فعال ماندن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

اما زمستان همچنین می تواند دلیلی عالی برای امتحان یک استایل متفاوت در عین حال گرم و خوش اندام باشد، چه به دنبال چیزی برای تمرین دویدن در سرما باشید و چه فقط به دنبال بهترین کت (یا کت) زمستانی برای استفاده روزمره باشید.

با پشم گوسفند، ژاکت‌های زمستانی و پارک‌های زمستانی ما می‌توانید همه چیز را تحمل کنید، از نسیم سرد گرفته تا دمای زیر صفر.

ما به شما چند نکته برای پیدا کردن پالتو زنانه اسپرت کامل می‌دهیم تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید و در راه رفتن به باشگاه احساس راحتی کنید.

نکاتی که در مانتو زمستانی باید به آن توجه کنید، اکثر لباس‌های بیرونی با مواد عایق یا عایق مصنوعی پر می‌شوند.

پالتو

پایین از لایه ریز پایینی اردک ها و غازها می آید، گرمای یک کت پایین با فیل پاور یا cuin اندازه گیری می شود که بیشتر بین 300 تا 900 نور است.

قدرت پرکنندگی بالاتر نشان می دهد که کت دارای انعطاف پذیری بالاتری است (لفت) و عایق بهتری دارد، اما چیزی در مورد گرم بودن کت نمی گوید.

یک پالتو با پر کردن با کیفیت خوب و وزن پر 600 می تواند به همان اندازه گرم باشد که یک کت با وزن پر 800 از یک کت با کیفیت پایین تر.

داون فوق العاده سبک است و گرمای بدن را به خوبی حفظ می کند.

در صورت خیس شدن در اثر باران یا برف گرما را از دست می دهد و به آرامی خشک می شود.

مواد عایق مصنوعی از الیاف پلی استر ساخته شده است که در ضخامت های مختلف چرخیده شده و به گونه ای در هم تنیده شده اند که هوا را در خود نگه می دارد تا مانند کرک زیبا و گرم بمانید.

گرمای مواد عایق مصنوعی بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود. وزن بیشتر بین 40 گرم تا 120 گرم است. هر چه وزن بیشتر باشد، کت گرمتر می شود.