خرما کیلویی که در مدرسه راهنمایی دردسر ساز شد

خرما کیلویی منبع عالی بسیاری از مواد مغذی مفید است و می تواند به حفظ سلامت کلی کمک کند. مصرف منظم خرما ممکن است فواید متعددی مانند ارتقای سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد.

فواید خرما را می توان به مواد مغذی ضروری، فیبر و آنتی اکسیدان های آن نسبت داد. شما می توانید به روش های مختلفی آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. آنها ممکن است به تنظیم سطح کلسترول، بهبود سلامت استخوان، ارتقای سلامت مغز، کاهش التهاب و حمایت از بارداری سالم کمک کنند.

آنها در انواع مختلف موجود هستند و می توانید آنها را به عنوان میان وعده پر شده میل کنید یا با غلات صبحانه مخلوط کنید. آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و از مزایای آنها لذت ببرید.

خرما

خرما ممکن است فواید سلامتی بسیار قدرتمندی مانند افزایش انرژی، افزایش آهن در بدن و کمک به هضم داشته باشد. خرما سرشار از مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان های مختلف در سراسر جهان است.

این میوه های خشک به دلیل خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد توموری خود ممکن است در درمان بیماری های مختلف مفید باشند.خرما میوه شیرین و جویدنی درخت خرما (Phoenix dactylifera) است. خرما هزاران سال است که غذای اصلی خاورمیانه بوده است.

مسلمانان نخل خرما و خرما را مقدس می‌دانند و در طول روزه‌داری مذهبی ماه رمضان، این میوه‌های خشک جزء رایج رژیم غذایی هستند. هر خرما بسته به نوع آن می تواند حدود 60 تا 70 درصد شکر و مقدار زیادی فیبر داشته باشد که آن را به عنوان یک تقویت کننده انرژی سالم ایده آل می کند. همچنین سرشار از آهن است و ممکن است به مبارزه با کم خونی کمک کند.