خیارشور شیشه نوشابه مردی را روانه کما کرد!!!!

او غذای شور را به دلیل استقامت و تأثیر آن در کمک به جلوگیری از ابتلای ملوانان به اسکوربوت، یک کمبود ویتامین، جزء اصلی غذای کشتی خود می دانست.

کشت و ترشی خیار به صنعت تبدیل شد.

پس از محبوبیت گسترده آن، تا سال 1659، کشاورزان هلندی در نیویورک شروع به کشت خیار در بروکلین کنونی کردند.

تاجران خیار را خریداری کردند، آن را تبدیل به خیارشور شیشه نوشابه کردند و از بشکه های خیابانی فروختند و به بزرگترین صنعت ترشی در جهان تبدیل شدند.

ترشی در قرن نوزدهم یک نقطه عطف بزرگ بود.

قرن نوزدهم دوره ای است که در آن صنعت مواد غذایی ترشی به سمت یک جهش کوانتومی در سطوح تجاری و داخلی حرکت کرد.

خیارشور

روش های کنسرو سازی توسعه یافتند که امکان بهبود در کمیت و نوع تولید را فراهم می کرد.

بناپارت برای بهترین روش ترشی جایزه بزرگی می دهد.

یکی دیگر از شخصیت های تاریخی که از طرفداران غذاهای ترشی بود، ناپلئون بناپارت بود که 12000 فرانک (معادل 250000 دلار امروز) به شخصی که می توانست بهترین راه را برای ترشی و نگهداری غذا برای سربازانش در سال 1809 بیابد، پرداخت کرد.

این مبلغ هنگفت را سرآشپز و شیرینی‌پز فرانسوی نیکولاس آپرت برنده شد که ایده‌اش این بود که نوع سبزیجاتی که باید ترشی شود را در یک بطری قرار داده و قبل از بستن آن همه هوا را از آن خارج می‌کنند.

او همچنین پیشنهاد کرد بطری را بجوشانید تا بطری باقی بماند.

مطالب برای مدت طولانی آپرت با استفاده از ظروف شیشه ای مهر و موم شده با چوب پنبه و موم توانست سبزیجات و میوه ها را بهتر نگهداری و ترشی کند.

هاینز در فروش خیارشور برتر است!

سال 1893 نقطه عطفی در تاریخ صنعت ترشی بود، زمانی که شرکت هاینز تعدادی از کودکان محلی را فرستاد تا بازدیدکنندگان نمایشگاه را با یک هدیه رایگان برای هر مهمانی که در غرفه آن می ایستد و محصولاتش را در نمایشگاه جهانی شیکاگو امتحان می کند، جذب کند.