دفتر مشق طراحی شده موجب تقلب کودکان می شود!!!

اطلاعات کاربردی زیادی در مورد خاطرات سفر چرمی کشف کنید.

منشا، تاریخ و روندهای آن را کشف خواهید کرد.

دفتر خاطرات سفر، همراه شما در جاده، کسی که مسافران را در سفرهای دور همراهی می کند.

دفتر خاطرات سفر دفترچه ای است، دفتر مشق طراحی شده که در آن، سفر خود را، چه نزدیک و چه دور، هر چه مدت و هدفش باشد، یک نوع دفتر خاطرات است، اما در آن نه تنها می نویسد.

شما همچنین می توانید طرح ها، طراحی ها، تصاویر و کلاژ انجام دهید.

یک دفتر خاطرات سفر در راستای سیر تجربه زیسته ساخته می شود و به آن می گوید، این گواهی است از سفری آغازین که توسط فردی که آن را تصور می کند، زندگی کرده است.

همچنین افکار پی در پی آمیخته با تصاویر. هر دفتر خاطرات سفر انعکاسی از شخصیت شخصی است که آن را طراحی کرده، تصورش کرده است، همچنین گواهی از تجربه یک ماجراجویی، از یک سفر یک تجربه است.

دفتر

داستان ها، حکایت ها، شعرها، ترانه ها، ترجمه ها، واژه نامه ها، نقل قول های نویسنده، توضیحات وجود دارد.

داستان‌هایی که به شیوه‌ای کم و بیش کوتاه، صمیمی و شخصی گفته می‌شوند، همچنین عکس‌های سفر، تصاویر گرافیکی، طراحی، کمیک، طرح‌ها، آبرنگ، نقاشی، رنگی، سیاه و سفید، پاستل با قلم، نشانگر و همچنین کلاژ وجود دارد.

از بلیط ها یا بلیط های مسافرتی، مواد طبیعی مانند برگ، گل، کوپن، رسید، صدف، چیزهایی که در اینجا پیدا می شود، بریده شده و چسبانده شده، در دفترچه یادداشت.

بیشتر اوقات یک دفتر خاطرات سفر در طول سفر طراحی می شود، یعنی در طول روزها، که شخصیت واقعی تری به داستان می بخشد، علاقه به بازگرداندن احساس در لحظه ای که زندگی می کند نیز می باشد.

سربلندتر است. همچنین می‌توانید با کمی عقب‌نشینی از نوشتن دفتر خاطرات سفر خودداری کنید، بعد از ظهر، بعد از اینکه وقایع روز کمی هضم شدند، می‌توانید آن‌ها را در حالی که هنوز در لحظه هستید رونویسی کنید.

برخی نیز دوست دارند آنها را با مهلت های طولانی تر بنویسند تا حقایق متنی و دیدگاه بیشتری در مورد رویدادها ارائه دهند، همه اینها مانند هر تجربه ای بسیار شخصی است.