زیتون اسلایس بانیان موجب طلاق زوج جوان شد

در واقع باید گفت زیتون اسلایس بانیان سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد ضد التهابی است. تفاوت میوه های سبز و سیاه توسط کارشناسان نسخه ترکی توضیح داده شد.

زیتون سبز میوه ای است که قبل از رسیدن کامل برداشت می شود و زیتون، برعکس، بعد از آن. En Son Haber می نویسد، از نقطه نظر تغذیه، میوه های سیاه از نظر پروتئین غنی تر هستند و حاوی اسیدهای لینولئیک و اولئیک بیشتری هستند، اما زیتون فیبر کمتری نسبت به زیتون سبز دارد.

به نظر می رسد که زیتون سیاه و سبز به یک اندازه مفید هستند. وجود آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم از سلامت عروق و قلب حمایت می کند. علاوه بر این، میوه ها سرشار از ویتامین E، بتاکاروتن، لوتئین و زآگزانتین هستند.

همه این مواد با پیری سلولی و تشکیل سلول های سرطانی مبارزه می کنند.وقتی رادیکال‌های آزاد کلسترول را اکسید می‌کنند، رگ‌های خونی آسیب می‌بینند و رسوبات چربی در رگ‌ها تشکیل می‌شوند که می‌تواند منجر به حمله قلبی شود.

زیتون همچنین حاوی چربی است، اما اینها چربی های تک غیراشباع سالم هستند که خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش می دهد و سطح کلسترول خوب را افزایش می دهد.

زیتون

چربی‌های تک غیراشباع موجود در زیتون، وقتی جایگزین چربی‌های اشباع شوند، می‌توانند باعث کاهش وزن شوند. هنگام مصرف روغن زیتون مشاهده می شود که چربی های داخل سلول های چربی را از بین می برد، شکم بزرگ را از بین می برد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد.

افرادی که مقادیر زیادی روغن زیتون مصرف می کنند، در نهایت کالری کمتری می خورند و کمتر دچار اضافه وزن می شوند. آزمایشات خون نشان می دهد که همین افراد سطوح بالاتری از سروتونین دارند، به اصطلاح هورمون سیری که به ما احساس سیری می دهد.

زیتون سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هایی است که از هیدراتاسیون محافظت، تغذیه و تقویت می کند. مهمترین آنها ویتامین E است .

می توان از آن به دو صورت خارجی و داخلی استفاده کرد – ویتامین E از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند، بنابراین از سرطان پوست و پیری زودرس محافظت می کند.

اگر صورت خود را با آب گرم بشویید، چند قطره روغن زیتون را روی نواحی آسیب پذیر بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند تا جادوی روغن اثر کند، می توانید چهره ای سالم و روشن داشته باشید.