ساعت curren زنانه جان یک مسافر حواس پرت را گرفت!!!

پتک فیلیپ و مدیر خلاقیت ساندرین استرن به طور خاص در این تلاش موفق بوده اند.

با شروع زمان سفر Calatrava (مرجع 4864) در سال 1997، Patek Philippe شروع به تسلط بر بازار ساعت های زنانه با پیچیدگی کرد.

در سال 2005 یک مدل ساعت curren زنانه با تقویم همیشگی عرضه شد.

این به سرعت تبدیل به یک پرفروش شد و موجی از ایده های جدید را با خود به ارمغان آورد.

در نتیجه، ساعت‌های زنانه دارای صفحه‌های اسکلت‌بندی‌شده، کرنوگراف‌های تقسیم‌ثانیه، پیچیدگی‌های فاز ماه و تکرارکننده‌های دقیقه‌ای شدند.

دیگر برندهای لوکس مانند Breguet، Harry Winston و Vacheron Constantin اکنون در حال توسعه حرکات اختصاصی برای ساعت های زنانه هستند.

حتی یک برند به نام DeLaneau وجود دارد که منحصراً در زمینه ساعت های زنانه تخصص دارد.

ساعت

می‌خواهیم چند لحظه به این موضوع بپردازیم که این روزها تمایل به خرید یک ساعت زنانه به چه معناست.

آیا توجه کرده‌اید که چندین خرده‌فروش و فروشگاه‌های آنلاین انتخاب خود را به «ساعت‌های زنانه» و «ساعت‌های مردانه/ساعت‌های یونیسکس» تقسیم می‌کنند؟

این به این دلیل است که زنان این توانایی را دارند که ساعت‌های زنانه کوچک‌تری مانند Cartier Panthère (مرجع 6692) و همچنین ساعت‌های اسپرت و برجسته‌تر مانند Rolex Daytona (مرجع 116520) بپوشند، بدون اینکه به بیرون نگاه کنند.

محل تغییر زمان و پذیرش اجتماعی نقش تعیین کننده ای در این زمینه دارد. این که آیا یک زن از مدلی که به عنوان “ساعت مردانه” نامگذاری شده است یا نه، خوشبختانه این روزها دیگر موضوعی نیست.

از این گذشته، این در نهایت به سلیقه شخصی بستگی دارد – و اگر زنی ساعت مردانه را دوست دارد، چرا نباید آن را بپوشد؟

شما ما را باور نمی کنید؟

سپس، در اینجا چند نمونه از زنان مشهوری آورده شده است که ترجیح می دهند “ساعت مردانه” بپوشند و آنها را شگفت انگیز جلوه دهند. به عنوان مثال، Stana Katic را در نظر بگیرید.

بازیگری که با بازی کیت بکت در سریال ABC Castle شناخته می‌شود، نه تنها در سریال تلویزیونی Omega Speedmaster می‌پوشد، جایی که حتی از آن به عنوان ساعت سابق پدرش یاد می‌شود، بلکه به طور خصوصی از طرح‌های برجسته مانند Panerai Radiomir طرفداری می‌کند. سرنا ویلیامز، سفیر برند Audemars Piguet نیز از پوشیدن رویال اوک یا Royal Oak Offshore Modellen لذت می برد، که به ویژه روی مچ دست او خوب به نظر می رسد.

سوفیا ورگارا، مدل و بازیگر، به مزایای ساعت‌های مردانه مانند رولکس دیتونا اهمیت می‌دهد.