سوهان قم با زعفران ایرانی ترد تر می شود.

بله. من بسیار هیجان زده هستم که در نهایت این دستور غذا را برای شما ارائه می کنم – دو مورد از چیزهای مورد علاقه من را در یک غذا ترکیب می کند: غذای ایرانی و آب نبات

این دستور پخت سوهان کره ای بسیار خاص است – یک شیرینی بی نظیر از شهر قم، درست در جنوب غربی تهران. این یک کره شکننده است که با پسته پوشانده شده است و به شدت با زعفران طعم داده شده است – که عطر خاکی و رنگ غنی آن بی‌شک زیباست. بافت آن به میزان مناسبی از کره و به طرز رضایت بخشی از مغزها ترد است.

چیزی که من می گویم این است که آب نبات سوهان بسیار اعتیاد آور است – شیرینی عالی برای خوردن با چای – تنها چیزی که نیاز دارید چند لقمه است، اما من به شما جرأت می کنم در برابر خوردن کل غذا مقاومت کنید.

قبل از اینکه ادامه دهم، می توانم فقط به شما بگویم، من این دستور غذا را هفت بار آزمایش کردم (خوش آمدید)! تغییر و اصلاح دوباره – هر تنوع به خودی خود خوشمزه بود اما نزدیک شدن آن به سوهان حلوایی قم سنتی قم هدف اصلی من بود. و من فکر می کنم در نهایت با یک دستور العمل عالی رسیدم!

در هر صورت، برای همه شما خوانندگانی که در یک خانواده ایرانی بزرگ شده‌اید، این آب نبات شگفت‌انگیز را با بسته‌بندی متمایز آن می‌شناسید – یک قلع دایره‌ای که تکه‌های گردی از چیزی را که من دوست دارم نامش را بگذارم: نبات کرک را در خود جای می‌دهد.

سپس شکننده به شکل فریزبی به آرامی ترک خورده یا ضربه می زند و به میلیون ها تکه خوشمزه تبدیل می شود. خاطرات زیادی از تلاش برای گرفتن بهترین قطعه با بیشترین سطح برای آن پسته های خوشمزه دارم.

در واقع انواع مختلفی از آب نبات سوهان لقمه قم وجود دارد، اما تا به حال می دانید که این زعفران ترد ایرانی، یک آبنبات معمولی نیست… این خیلی بیشتر از شکر پخته معمولی است، اما توصیف اینکه چگونه کره، شکر، زعفران و آجیل در کنار هم قرار می گیرند، دشوار است. این شیرینی فوق العاده غنی و خوشمزه شما فقط باید آن را امتحان کنید تا متوجه شوید.

سوهان لقمه ساعدی نیا یک نبات زعفرانی ترد یا تافی سنتی ایرانی از شهر قم ایران است. کره ای، ترد و معطر با زعفران، این آب نبات به راحتی درست می شود و اعتیاد آور است.

  • منابع:
    1. Sohan-e Qom – Persian Saffron Brittle
  • تبلیغات:
  1. اخذ نمایندگی آبلیمو 1 لیتری شیشه ای

  2. باربند وانتی که از لوله پلیکا ساخته شده است!

  3. فروشگاه فروش دستگاه صنعتی سبزی خردکن

  4. قیمت عمده سطل پلاستیکی در اصفهان