عرضه سینما خانگی اسنوا از همه نمایندگی های یخچال ساید بای ساید ال جی انجام می شود

در عرض چند ماه پس از اعلام GI، هم شرکت Zenith Electronics و هم مرکز تحقیقات دیوید سارنوف (آزمایشگاه‌های RCA سابق) سیستم‌های HDTV دیجیتال خود را اعلام کردند. در سال 1993 این و چهار آزمایشگاه تلویزیونی دیگر یک “اتحاد بزرگ” را برای توسعه HDTV قابل فروش تشکیل دادند. در این بین، طیف کاملی از امکانات جدید به غیر از HDTV پدیدار شد برای اطلاع از قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت می توانید به سایت مراجعه کنید.

پخش‌کننده‌های دیجیتال مطمئناً می‌توانند تصویری با کیفیت بالا را در یک کانال معمولی شش گاهرتز نشان دهند، اما ممکن است در عوض «چندپست» را انجام دهند و پنج یا شش برنامه با کیفیت استاندارد دیجیتال را در همان کانال ارسال کنند.

در واقع، انتقال دیجیتال «تلویزیون هوشمند» را به یک امکان واقعی تبدیل کرد، جایی که گیرنده خانگی ممکن است به خودی خود به یک رایانه تبدیل شود. این بدان معناست که پخش‌کنندگان ممکن است نه تنها برنامه‌های سرگرمی تعاملی یا پرداخت به ازای نمایش، بلکه خدمات رایانه‌ای مانند ایمیل، صفحه‌بندی دوطرفه و دسترسی به اینترنت را نیز ارائه دهند و در اینترنت از قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ مطلع شوند.

در اواخر سال 1996، FCC استانداردهای پیشنهادی کمیته سیستم‌های تلویزیونی پیشرفته (ATSC) را برای تمام تلویزیون‌های دیجیتال، چه با کیفیت بالا و چه با کیفیت استاندارد، در ایالات متحده تأیید کرد. طبق برنامه FCC، تمام ایستگاه های کشور تا اول می 2003 به صورت دیجیتالی از کانال دوم پخش خواهند شد. آنها همچنان به صورت آنالوگ نیز پخش خواهند شد.

برنامه‌ها به صورت دیجیتال و آنالوگ “هم‌زمان” پخش می‌شوند و به عموم مردم زمان می‌دهند تا به تدریج تغییر را انجام دهند. در سال 2006 انتقال آنالوگ متوقف شد، سینما خانگی اسنوا بی فایده شدد و پخش کننده ها طیف آنالوگ اصلی خود را به دولت بازگرداند تا برای استفاده های دیگر به حراج گذاشته شود.

حداقل این طرح بود. در مدت زمان بسیار کوتاهی، برنامه FCC مورد تردید به نظر می رسید، زیرا شکل آینده تلویزیون دیجیتال نامشخص بود. کمتر از 3 درصد از 25 میلیون دستگاه تلویزیون فروخته شده در آمریکا در سال 2000 دیجیتال بود، و اگرچه تا آن سال 150 ایستگاه در 52 شهر به صورت دیجیتال پخش می‌شدند، اکثر این ایستگاه‌ها صرفاً برنامه‌های با کیفیت استاندارد را در قالب دیجیتال پخش می‌کردند.

تقریباً هیچ تلویزیون HD دیده نمی شد و تعداد کمی از بینندگان حتی از کانال های دیجیتال آگاه بودند و همین موضوع باعث کاهش قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم شد. علاوه بر این، اگرچه دو سوم بینندگان آمریکایی تلویزیون کابلی داشتند، اکثر شرکت های کابلی از انتقال کانال های دیجیتال جدید خودداری می کردند.

در پاسخ، FCC در حال بررسی قانونی بود که آنها را ملزم به انجام این کار می کرد. اما این به نوبه خود مصرف کنندگان را ملزم به خرید یک جعبه کابل دیجیتال می کند و در صنعت در مورد نحوه طراحی چنین جعبه ای اختلاف نظر زیادی وجود داشت.

  • منابع:
    1. was far ahead of the United States in digital broadcasting
  • تبلیغات:
    1. آشنایی با ویژگی های کار آفرین موفق
    2. استفاده از فوم در صندلی چوبی
    3. شیک ترین مدل کاشی و سرامیک
    4. گل رز قرمز نمادی از عشق و محبت است