لباس عید امسال را از جنس پوست خرس تهیه کنید تا از مد عقب نمانید!

خرس ها هرگز به سفارش وزارت دفاع شکار نمی شوند. تأمین‌کنندگان ما از گلوله‌هایی تهیه می‌کنند که توسط مقامات کانادایی پس از کشتار مجاز به عنوان بخشی از برنامه مدیریت جمعیت خرس‌های وحشی در دسترس است. قوانین استانی، سرزمینی، فدرال و بین المللی مقررات تجاری سختگیرانه ای را برای محافظت در برابر تجارت غیرقانونی پوست خرس سیاه در داخل کانادا و بین المللی ارائه می کنند.

پوست خرس که برای کلاه‌های تشریفاتی گارد ملکه استفاده می‌شود، محصولات جانبی این کشتارهای مجاز است، برخلاف خزهایی که از حیوانی که تنها برای این منظور پرورش داده می‌شود، برداشت می‌شود. بنابراین، هر گونه کاهش در تعداد پوست های خرس خریداری شده توسط وزارت دفاع مساوی با کاهش تعداد خرس های معدوم شده نخواهد بود.

 

Close up of a live Bears fur

محافظان به پوشیدن کلاه پوست خرس که تصویری نمادین از بریتانیا است، افتخار می کنند. پوشیدن آن در هوای مرطوب یا خشک باید هوشمندانه به نظر برسد اما برای نگهبان نیز کاربردی باشد. بنابراین ماده ای که از آن ساخته شده است باید پنج معیار لازم را داشته باشد.

MOD از جایگزین های ساخته شده توسط انسان در لباس های خود استفاده می کند که در آن جایگزین مناسب، مقرون به صرفه و پایدار برای محصولات حیوانی است. برای مثال، کلاه‌های کوچک‌تری که توسط سربازان پادشاه استفاده می‌شود، از خز مصنوعی ساخته شده‌اند. متأسفانه، در حال حاضر هیچ جایگزین غیر حیوانی در دسترس نیست که معیارهای ضروری برای کلاه های تشریفاتی گارد ملکه را برآورده کند.

یک پارچه دست ساز ساخته شده توسط Ecopel توسط PETA (People for Ethical Treatment of Animals) به یک مرکز آزمایش مستقل منتقل شد و این نتایج با وزارت دفاع به اشتراک گذاشته شد. با این حال، تجزیه و تحلیل ما از نتایج نشان می دهد که در واقع به استانداردهای لازم برای ارائه یک جایگزین موثر برای کلاه های تشریفاتی پوست خرس ما نمی رسد.

تجزیه و تحلیل این آزمایش‌های اخیر که بر روی پارچه خز تقلبی انجام شد نشان داد که این پارچه تنها یکی از پنج شرط لازم را دارد تا به عنوان جایگزین مناسب برای کلاه‌های تشریفاتی در نظر گرفته شود.

در حالی که استاندارد اولیه برای جذب آب را برآورده می کرد، نرخ ریزش آب غیرقابل قبولی را نشان داد و در ارزیابی بصری ضعیف عمل کرد. از آنجایی که خز مصنوعی متأسفانه استانداردهای لازم برای کلاه تشریفاتی را که در طول سال و در همه شرایط آب و هوایی استفاده می‌شود، برآورده نمی‌کند، وزارت دفاع قصد ندارد این پارچه خز تقلبی را جلو ببرد.

  • منابع:
    1. As well as passing initial laboratory tests