مغز بادام برای لاغری فروشش در بندر ترکمن ممنوع اعلام شد

همان طور که می دانید مغز بادام برای لاغری منبع شگفت انگیز آنتی اکسیدان است.
آنتی اکسیدان ها به محافظت در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کنند ، که می تواند به مولکول های سلولی آسیب برساند و مسئول پیری و بیماری هایی مانند سرطان است.
آنتی اکسیدان های قوی در بادام بیشتر در پوست قهوه ای آن متمرکز شده است به همین دلیل بادام سفید (بدون پوست) از نظر تغذیه بهترین انتخاب نیست.

دانه های روغنی کربوهیدرات کمی دارند، اما مقدار زیادی چربی خوب، پروتئین و فیبر دارند.این باعث می شود آنها گزینه ای عالی برای دیابتی ها باشند.
یکی دیگر از چیزهایی که بادام را خاص می کند، مقدار منیزیم آن است.
منیزیم یک ماده معدنی است که در بیش از 300 فرآیند از جمله کنترل قند دخالت دارد.
مصرف فعلی توصیه شده منیزیم 310-420 میلی گرم است. 2 اونس بادام تقریباً نیمی از این میزان مصرف را با 150 میلی گرم از این ماده معدنی مهم تأمین می ک
25 تا 38 درصد از بیماران دیابتی نوع 2 دچار کمبود منیزیم هستند.

اصلاح این کمبود باعث کاهش سطح قند خون و بهبود عملکرد انسولین می شود.

مغز
افرادی که دیابت ندارند، با مصرف مکمل منیزیم، مقاومت به انسولین کاهش می یابد.
این نشان می دهد که غذاهای غنی از منیزیم (مانند بادام) می توانند برای پیشگیری از سندرم متابولیک و دیابت نوع 2، دو مشکل رایج امروزی، مفید باشند.

منیزیم موجود در بادام همچنین می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.فشار خون بالا یکی از عوامل کلیدی در حمله قلبی، سکته مغزی و مشکلات کلیوی است.
کمبود منیزیم به شدت با مشکلات فشار خون مرتبط است، بسته به اینکه آیا اضافه وزن دارید یا نه.
مطالعات نشان داده اند که اصلاح کمبود منیزیم می تواند منجر به کاهش فشار خون شوداز آنجایی که اکثر مردم توصیه های منیزیم را رعایت نمی کنند، افزودن بادام به رژیم غذایی شما (که حاوی آن است) می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

داشتن سطوح بالای لیپوپروتئین LDL ( کلسترول بد ) در خون شما یک عامل خطر شناخته شده برای بیماری قلبی است.
آنچه می خورید می تواند تأثیر چشمگیری بر سطح LDL داشته باشد و برخی مطالعات نشان داده اند که بادام در این زمینه موثر است.
یک مطالعه 16 هفته ای روی 65 فرد مبتلا به پیش دیابت نشان داد که رژیم غذایی حاوی 20 درصد کالری از مغز بادام برای لاغری سطح کلسترول را به طور متوسط 12.4 میلی گرم در دسی ال ای کاهش می دهد.