میوه خشک زنجان در دوران رژیم مسمومیت ایجاد می کند

خواص تغذیه ای میوه خشک زنجان برای یکپارچه سازی رژیم غذایی متعادل کودکان نیز مفید است.
آجیل پوسته دار و خشک شده خوب، انرژی زا و دارای خواص آنتی اکسیدانی است . این حاوی پروتئین، فیبر، ویتامین و امگا 3 است. به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و عملکرد صحیح کل ارگانیسم را ارتقا می دهد.
در صورت عدم وجود آلرژی آشکار یا خطر ارثی آن، می توان میوه خشک را به کوچکترین کودکان نیز داد.برخی از متخصصان اطفال پیشنهاد می کنند که از شیر گرفتن به کودکان میوه خشک ارائه دهند.
از سال اول کودک ، آجیل پوسته دار و خشک، خرد شده یا خیلی ریز خرد شده می تواند به عنوان یک ماده برای تهیه دسرها و به طور کلی غذاها استفاده شود.
منابع دیگر تصریح می کنند که آجیل نباید زودتر از 2 سال در رژیم غذایی کودکان گنجانده شود.
قبل از 3-4 سالمصرف میوه خشک به صورت کامل یا تکه تکه به کودکان به هیچ وجه توصیه نمی شود. در واقع، اندازه کوچک میوه خشک باعث استنشاق تصادفی یا احتمال بلعیده شدن بدون جویدن کافی می شود و باعث موارد ناخوشایند خفگی می شود.

میوه

هنگامی که کودک بتواند آن را به طور مستقل مصرف کند، میوه خشک نیز جایگزین بسیار خوبی برای تنقلات صنعتی و بسته بندی می شود.
در وعده صبحانه، گردو و بادام می توانند فنجان سنتی شیر داغ و کاکائو یا ماست طبیعی را غنی کنند.
خرما ، زردآلو و سلطانی که در آب گرم خیسانده شده اند، میان وعده های عملی گرسنگی آور هستند که در متنوع ترین مناسبت ها مصرف می شوند.
حتی آب نبات ها را می توان با میوه های کم آب خوشمزه جایگزین کرد. به عنوان مثال، Ventura خط غنی Functional BBMix را به شما ارائه می دهد: شما برای انتخاب خراب خواهید شد! میوه‌های خشک را در یک بسته شفاف و قابل درزگیری بریزید تا در جیب یا کوله پشتی خود حمل کنید. بنابراین در هر زمان آماده مصرف خواهد بود.
فندق ، پسته و بادام هندی می توانند به قهرمان میان وعده های کودکان تبدیل شوند . میوه خشک پوسته شده به صورت کامل (شاید همراه با مقداری شکلات تلخ خوب) یا به صورت درشت خرد شده مصرف شود، به یک ماده خوشمزه برای غنی سازی مخلوط کیک ها و بیسکویت های خانگی تبدیل می شود. ایده های زیادی را در کتاب آشپزی Ventura پیدا کنید!