نوار دستگاه قند خون easy gluco سلول های مرده را درمان می کند

دیابت نوعی بیماری است که در آن سطح گلوکز یا قند خون بیش از حد یا زیاد است و باید با نوار دستگاه قند خون easy gluco همیشه چک شود.

تقریباً هر چیزی که می خوریم به قند خون تبدیل می شود.

بدن با استفاده از انسولین، نوعی هورمون از لوزالمعده، قند خون را پردازش می کند تا به سلول ها ارسال شود و به انرژی تبدیل شود.

وقتی لوزالمعده شما انسولین کافی تولید نمی کند یا اصلا انسولین تولید نمی کند، یا بدن شما به انسولین پاسخ نمی دهد، به این معنی است که شما دیابت دارید.

اگر دیابت به موقع درمان نشود، می تواند عوارض زیادی مانند آسیب کلیه، مشکلات بینایی و بیماری های قلبی عروقی ایجاد کند.
دیابت نوع 1 وضعیتی است که در آن بدن انسولین کافی تولید نمی کند.

نوار

کارشناسان مطمئن نیستند که دقیقاً چه چیزی باعث آن می شود، اما برخی می گویند که این یک واکنش خود ایمنی است. تخمین زده می شود که 5 تا 10 درصد از همه افراد مبتلا به دیابت نوع 1 دارند.

دیابت نوع 1 اغلب در دوران کودکی شروع می شود.
دیابت نوع 2 نوعی دیابت است که در آن بدن به درستی از انسولین استفاده نمی کند، بنابراین سطح قند خون افزایش می یابد. این شایع ترین نوع دیابت است زیرا تخمین زده می شود که 95 درصد افراد مبتلا به دیابت به آن مبتلا هستند.

افراد مسن اغلب مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده می شوند زیرا این دیابت در طول سالیان متمادی ایجاد می شود. با این حال، بسیاری از کودکان و بزرگسالان نیز آن را دارند.
این یک نوع دیابت است که فقط در زنان باردار یافت می شود.

یک زن حتی اگر قبل از زایمان دیابت نداشته باشد، ممکن است به دیابت بارداری مبتلا شود. در بسیاری از موارد، دیابت بارداری پس از زایمان ناپدید می شود، زیرا هورمون ها به حالت عادی باز می گردند.

نوعی دیابت نیز وجود دارد که ناشی از بیماری های دیگر است. به عنوان مثال، فرد مبتلا به فیبروز کیستیک می تواند به دیابت مبتلا شود.

به گفته دانشمندان و کارشناسان بهداشت، علت واقعی دیابت نوع 1 هنوز مشخص نیست.

مطالعاتی وجود دارد که می گوید این یک اختلال خود ایمنی است که در آن بدن به سلول هایی که انسولین تولید می کنند حمله می کند. همچنین احتمال ژنتیکی بودن دیابت نوع 1 و ارثی بودن آن وجود دارد، اما تحقیقات بیشتری در این مورد نیاز است.