هودی طرح دار از موج هشتم کرونا جلوگیری می کند!!!

برای برخی نماد سبک و راحتی است، برای برخی دیگر نشانه تعلق به مناطق پست اجتماعی است.

صرف نظر از اینکه دومی ها بخواهند یا نخواهند، تاریخچه هودی هشتاد سال است که ادامه دارد و به نظر می رسد که در دهه های آینده به پایان نخواهد رسید.

تقریباً در هر عرض جغرافیایی، افراد هود پوش می پوشند و تقریباً می توانید با نمایندگان هر گروه اجتماعی در آنها – از دانش آموزان، هنرمندان گرفته تا کارآفرینان ثروتمند یا کارمندان شرکت ها – ملاقات کنید.

این هودی طرح دار چگونه جهان را فراگرفت؟

مانند اکثر لباس ها، هودی لباسی است که در ابتدا کاربردی بود.

یک کارخانه مواد غذایی منجمد آمریکایی را تصور کنید که کارگران آن مجبورند ساعات طولانی را در دمای بسیار پایین بگذرانند.

لازم بود یک لباس راحت ارائه شود که هم بدن و هم سر را گرم نگه دارد.

هودی

شرکت نیویورکی Champions Product به کمک آمد، که در دهه 1930 تصمیم گرفت یک کاپوت را با یک سویشرت ورزشی ترکیب کند.

بنابراین می توانیم بگوییم که قهرمان امروز ما پیشینه ای معمولی از طبقه کارگر دارد.

لباس های خاص شرکت Champion Products به سرعت شروع به تسخیر نه تنها طبقه کارگر، بلکه محافل ورزشی کرد.

به زودی، این شرکت با مدارس همکاری کرد و به لطف آن هودی ها ابتدا به دانش آموزان آمریکایی و به زودی به دانش آموزان دختر داده شد.

پس از آن بود که سبک شناخته شده از فیلم های آمریکایی متولد شد، که در آن جوانانی که در تیم های ورزشی مدرسه بازی می کردند، هودی پوشان با نمادهای دوخته شده از مدرسه ای که در آن تحصیل می کردند، می پوشند.

چند سال طول کشید تا عرقچین از کارخانه ها و مدارس بیرون بیاید. و این لزوما راه خروج نبود.

دهه هفتاد آغاز پوشیدن هودی توسط هنرمندان گرافیتی و جوانان ساکن در گتوها بود.

با این حال، در آن زمان، هدف این بود که نشان دهم از کجا آمده ام (یا کجا درس خوانده ام)، بلکه بیشتر برای جلوگیری از شناسایی در هنگام ارتکاب جرم بود.

حتی اگر کشیدن گرافیک مشخص او روی دیوارها جرم باشد.

بدین ترتیب در مدت کوتاهی عرقچین به یکی از نمادهای اصلی جوانان سرکش تبدیل شد.