پتو یک نفره ساده ای که جان پیرزن 73 ساله را نجات داد

پوشیدن جوراب و پوشش سر استفاده از پارچه های برس خورده، مانند فلانل، برای ملحفه ها، زیرا بافت هوا را به دام می اندازد و به عنوان یک عایق عمل می کند.
ایجاد لایه ها با استفاده از لحاف و پتو یک نفره ساده ضخیم برای به دام انداختن هوا برای عایق بیشتر بررسی دیوارها و پنجره‌های اتاق خواب برای وجود شکاف‌هایی که می‌توانند باعث ایجاد پیش نویس شوند.
پتوهای برقی می توانند منبع گرمای ایمن برای اکثر افراد باشند. با این حال، این پتوها باید استانداردهای ایمنی فعلی را رعایت کنند و دارای مکانیزم خاموش کننده برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد یا آتش سوزی باشند.

همچنین برای افراد مهم است که پتوی برقی خود را به درستی نگهداری کنند و از نگهداری صحیح آن اطمینان حاصل کنند تا آسیب به حداقل برسد.

پتو

پزشکان ممکن است به افراد خاصی توصیه کنند به دلیل خطرات ایمنی از پتوهای برقی خودداری کنند. آنها شامل افراد مبتلا به دیابت یا مشکلات گردش خون و افراد باردار می شوند.

اگرچه بحث های زیادی وجود دارد، اما شواهد قطعی از ارتباط بین سرطان و میدان های الکتریکی و مغناطیسی بسیار کم فرکانس که پتوهای الکتریکی تولید می کنند وجود ندارد.

آیا پتوهای برقی برای کودکان بی خطر هستند؟

اگرچه منابعی وجود دارند که می گویند آنها برای کودکان بی خطر هستند، توصیه می کنم بسیار محتاط باشید. والدین باید توصیه های تولید را بخوانند و از پتوهای برقی جدیدتری استفاده کنند که از ایمنی بهتری برخوردار باشند. افراد زیر 5 سال ممکن است تشخیص ندهند یا نتوانند به صورت شفاهی بیان کنند که هوا خیلی گرم است، بنابراین معمولاً این پتوها برای آنها توصیه نمی شود. نگرانی دیگر کودکی است که هنوز در رختخواب خود را خیس می کند – آنها باید از پتوهای برقی خودداری کنند.