چسب صنعتی دوقلو تولیدش در تهران متوقف شد

یک چسب صنعتی دوقلو هیبریدی سریع الاثر عمومی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر ضربه و لرزش است.

ممکن است برای چسباندن چسب به تفنگ دستی تپانچه ترومیکس و نازل های مخلوط کننده (1826921) نیاز باشد، این مواد کمکی همراه چسب نیستند. توضیحات محصول در قسمت “سخت افزار”.

دستورالعمل استفاده:سطوح چسب زده شده باید تمیز و بدون چربی باشند. سطوح را با پاک کننده لوکتیت تمیز کنید و اجازه دهید سطوح خشک شوند.

برای استفاده از چسب، لازم است اجزای A و B را مخلوط کنید. محصول را می توان مستقیماً از کارتریج دوبل از طریق یک میکسر استاتیک اعمال کرد (ممکن است در کیت موجود نباشد).

قبل از استفاده، کارتوش را به مدت 1 دقیقه به صورت عمودی نگه دارید. سپس، در حالی که هنوز کارتوش را به صورت عمودی نگه داشته اید، آن را داخل تفنگ قرار دهید، درپوش را بردارید و مقدار کمی چسب را فشار دهید و مطمئن شوید که هر دو جزء به طور یکنواخت و همزمان تغذیه شوند.

نازل مخلوط کن را به کارتوش وصل کنید.

چسب

برای اطمینان از اختلاط یکنواخت، از اولین قسمت محصول تقریباً برابر با حجم نازل مخلوط کن استفاده نکنید.مواد مخلوط شده را روی یکی از سطوحی که قرار است چسبانده شود، بمالید. بلافاصله پس از استفاده قطعات را مونتاژ کنید.

اتصال باید فشرده و ثابت شود تا زمانی که استحکام فنی لازم حاصل شود. از جابجایی قطعات در طول سخت شدن محصول خودداری کنید. محصول باید قبل از اعمال بار کاری به استحکام کامل برسد.

فرآیند پلیمریزاسیون زمانی آغاز می شود که اجزای A و B با هم مخلوط شوند.

قدرت اولیه بسیار سریع به دست می آید، قدرت کامل پس از مدتی – تا 24 ساعت به دست می آید.
دامنه کاربرد
برای چسباندن مواد مختلف از جمله فلزات، بیشتر پلاستیک ها و لاستیک طراحی شده است. LOCTITE HY 4090 دارای مقاومت عالی در برابر دما و رطوبت است که امکان استفاده از محصول را در شرایط قرار گرفتن در معرض دمای بالا و رطوبت بالا فراهم می کند.

به لطف قوام تیکسوتروپیک، این مخلوط دارای خواص پرکننده شکاف عالی است.