کیف اداری چرم زنانه که درون کوره آتش تولید می شود!!!

بر کسی پوشیده نیست که کیف چرمی زیبای Made in Italy محصولی مرجع و در عین حال نمادی از کیفیت و استایل است.

اما چگونه می توان یک کیف چرمی با کیفیت را تشخیص داد و در میان انتخاب های متعدد موجود در بازار گم نشد؟

اول به قیمت دقت کنید محصولات و کالاهای چرمی ساخته شده در ایتالیا هزینه مشخصی دارند، حتی اگر گهگاه در مکاتبات، مثلاً با فروش زمستانی یا تابستانی، مشمول تبلیغات ویژه شوند.

هزینه به عوامل زیادی از جمله نوع چرم مورد استفاده، زمان صرف شده برای ساخت محصول، لوازم جانبی مورد استفاده و مهارت صنعتگر بستگی دارد.
کیف اداری چرم زنانه دست ساز به دلیل ماهیت چرم ممکن است دارای ایراداتی باشد که اصالت کالا را تضمین می کند، عیب نیست، برعکس، نشانه کیفیت است.
تمام درزها باید با کیفیت بالا و بدون نخ های بیرون زده باشند، یکی دیگر از جنبه هایی که هیچ شکی باقی نمی گذارد بوی خاص و غیر قابل انکار است که مشخصه چرم اصل است.

کیف

پوست حیوانات یک ماده آلی است که اگر به درستی درمان نشود، در عرض چند روز متمایل به پوسیدگی و تجزیه می شود.

این چنین بود که نیاز به برنزه شدن ایجاد شد، یعنی فرآیندی که طی آن پوست، از یک ماده خام، به چیزی تبدیل می شود که همه ما می شناسیم و روزانه از آن استفاده می کنیم.

صنعت دباغی ایتالیا یکی از برجسته ترین برتری های تولیدی در جهان است و 17 درصد از صنعت دباغی جهان را تشکیل می دهد.

دو نوع اصلی دباغی گیاهی و شیمیایی است، امروزه منظور ما از دباغی شیمیایی بیش از همه چیزهایی است که با نمک های کروم و بی کربنات سدیم ساخته می شوند که با پیوندی بسیار مقاوم تر از سایر مواد به الیاف چرم متصل می شوند.

بیش از 80 درصد از تمام کالاهای چرمی تولید شده در سراسر جهان از این طریق ساخته می شوند.

از سوی دیگر، چرم دباغی گیاهی، محصولی خام، عموماً گاوی یا گوسفندی است که با مواد موجود در طبیعت، مانند تانن‌های موجود در پوست درختان، دگرگونی شیمیایی یافته است.