گاوآهن دو خیش تیلر به امیر قطر هدیه داده شد

کولتیواتورها که قدرت کمتری نسبت به گاوآهن دو خیش تیلر دارند، برای شکستن زمین یا سست کردن خاک سخت طراحی نشده اند. در عوض، آنها برای کارهایی که باغ شما را در طول فصل رشد سالم و پر رونق نگه می دارد، ایده آل هستند.

کشاورزی بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم انسانی بوده است. با این حال، روش‌های سنتی کشاورزی مستلزم تلاش بسیار انسان است و بسیار زمان‌بر است. خاک ورزی در مزرعه یکی از کار فشرده ترین عملیات در کشاورزی است.

کاشی کاری دستی مزارع کار بسیار سختی است در حالی که تراکتورها سرمایه زیادی همراه با هزینه های مصرف سوخت سنگین دارند.

این ماشین پنجه برقی شارژی باتری قابل حمل کم هزینه یک راه حل مدرن یک مرحله ای برای بهبود روش های کشاورزی مرسوم کشاورزی است، زیرا تلاش انسان را کاهش می دهد، با قیمت بسیار ناچیز با استفاده از مکانیزم خاک ورزی موتوری.

تیلر برقی به کاهش زمان و هزینه های مربوط به خاک ورزی با استفاده از طراحی قابل حمل هوشمند کمک می کند و در نتیجه بهره وری و کارایی در کشاورزی را افزایش می دهد.

گاو آهن

 

مخلوط کردن و هوادهی خاک قبل از کاشت.بهم زدن در کمپوست و کود وکنترل رشد علف های هرز را انجام می دهد.
کشت‌دهنده‌ها خاک را به مخلوطی بسیار ظریف‌تر از پنجه تبدیل می‌کنند، و این باعث می‌شود تا قبل از کاشت بذر، آخرین تغییرات را در زمین باغچه‌تان اعمال کنند.

برخلاف تیلرهای باغی که فقط با موتورهای گازسوز در دسترس هستند، کولتیواتورها در مدل های گازسوز، برقی با سیم و بی سیم عرضه می شوند. وقتی مردم از اصطلاح “پهلو برقی” استفاده می کنند، در واقع به یک کولتیواتور برقی اشاره می کنند .
این دستگاه از یک چرخ با زوایای جوش داده شده استفاده می کند تا چسبندگی کارآمدی روی خاک داشته باشد.

طراحی چرخ به گونه ای طراحی شده است که چسبندگی محکمی بر روی خاک به اندازه کافی قوی داشته باشد تا شاخک های کولتیواتور را در حین فرآیند خاک ورزی بکشد.

برای خاموش کردن دستگاه از یک سوئیچ روی دسته استفاده می شود. این دستگاه توسط یک موتور الکتریکی هدایت می شود که از آرایش زنجیر چرخ برای به حرکت درآوردن چرخ کشنده استفاده می کند.